Garmond – Preteča našeg imena bio je Grafoprodukt, koji je osnovan 1990. godine. Osnivač Radnović Milovan, veliki je ljubitelj štampane reči i umetnik na štamparskim mašinama. Od svoje najranije mladosti, vreme je provodio u pogonima sa štamparskim mašinama i iskusnim grafičkim radnicima, sve do svog penzionisanja, kada su naslednici nastavili njegov put pod novim nazivom, GARMOND. Danas su sa nama već nove generacije, koje nas podržavaju i prate sa željom da još dugo trajemo.
Vizija – Naša vizija je, da ono što uradimo, ostane kao trajni trag koji će kroz vreme ukazivati na postojanje jedne porodične manufakture gde se radi s ljubavlju, znanjem, iskustvom i poverenjem.
Misija – Posle Gutenberga, pa sve do danas, umetnost štamparstva imala je munjeviti razvoj i samo jedan cilj, da sačuva svoju umetničku dušu. Tako i mi, kao deo te velike porodice štampara, pravih umetnika, želimo da sačuvamo duh umetnosti u štamparstvu i sa tim upoznamo, sve one koji slede prave vrednosti.
Strategija – Još od 1956. godine, kada je osnivač ove štamparije uplovio u savršen svet štamparstva, u pogone sa divovima od mašina na kojima su se radile najsavršenije knjige i monografije, divni plakati, umetnička dela grafičkih dizajnera, u njemu se rodila ljubav prema štampanoj reči, slici. Kroz njegov život i rad i mi smo zavoleli miris boja i sveže odštampanih knjiga, lepotu štampe i paleta najkvalitetnijih papira. Prateći Heidelberg, kao izuzetne u kvalitetu svoje opreme, uveli smo ih u našu proizvodnju. Pridružili smo i Hewlett-Packard. Sada se nalazimo pred izazovima mašina koje rade savršenu ambalažu. U svim tim sferama naša strategija je da svojim kvalitetom i lepotom grafičke obrade, postižemo vrhunske rezultate i ne zaostajemo za najboljima.